НОВИНИ

Тривають роботи зі спорудження лоткової плити на майданчику 214-1

Тривають роботи зі спорудження лоткової плити майданчика 214-1, де буде розміщено електричну підстанцію станції "Мостицька". Наразі будівельники розпочали монтаж складного арматурного каркасу, що знаходиться у північній частині котловану. Після бетонування в цій частині котловану монтаж лоткової плити на цьому майданчику буде повністю завершено.

Триває облаштування кріплення котловану на дільниці 214

На майданчику №214 (станція "Мостицька" та частина двоярусних тунелів) триває облаштування кріплення котловану та розкриття окремих ділянок котловану. Зокрема продовжуються роботи з влаштування монолітного обв'язувального пояса в верхній частині "стіни в грунті". Це необхідно для того, щоб зміцнити стіну та влаштувати кріплення котловану. Також тривають роботи з будівництва "стіни в...

На майданчику 213 триває розкриття котловану для будівництва майбутнього відгалуження в напрямку станцій “Виноградар” і “Маршала Гречка”

На майданчику 213 триває розкриття котловану для будівництва майбутнього відгалуження в напрямку станцій "Виноградар" і "Маршала Гречка". Ці дві станції входять у другу чергу будівництва проекту метро на житловий масив Виноградар. Для того, щоб у майбутньому можна було підключити цю ділянку до діючого метро, зараз буде збудоване примикання з камерами...

Котлован для будівництва двох’ярусних тунелів на окремих ділянках майже досяг проєктної глибини

На майданчику 213 (перегін між станціями "Мостицька" та "Проспект Правди") триває активне розкриття котловану для будівництва двох'ярусних тунелів. Зараз на окремих ділянках будівельники майже досягли проєктної глибини котловану, яка складає майже 17 м. Нагадаємо, що подібну технологію буде застосовано вперше в Києві.

На майданчику 212 (станція “Проспект Правди”) розпочато підготовку до будівництва “стіни в грунті”

На майданчику 212, де буде розміщено станцію "Проспект Правди", розпочато будівництво піонерної траншеї. Це перший етап створення "стіни в грунті", яка стане надійною огорожею котлована станції на період будівництва. Зараз роботи виконуються над майбутніми обертовими тупиками та пунктом технічного обслуговування поїздів.