СИРЕЦЬКО-ПечерсьКА ЛІНІЯ

БУДІВНИЦТВО
МЕТРО НА ВИНОГРАДАР

Враховуючи велику протяжність ділянки, що будується, та розмаїття будівельних робіт, пускова ділянка поділена на декілька майданчиків. Кожен виконує свою особливу роль: будівництво станцій, будівництво інженерної інфраструктури метрополітену, проходка тунелів щитом, прокладання тунелів відкритим способом тощо. Спрощений розподіл пускової ділянки на будівельні майданчики відображено на схемі.

Призначення майданчиків:

Ствол 215 – існуючий шахтний ствол, який залишився після будівництва станції «Сирець» в 2004 році. Безпосередньо біля ствола буде збудовано демонтажну камеру, до якої по правому тунелю прийде прохідницький щит. В цій камері щит буде демонтовано на окремі деталі та вилучено через шахтний ствол на поверхню. Після виконання цих робіт передбачається перекриття та подальша консервація ствола.

Ствол 215-1 – запроєктований шахтний ствол, який буде збудовано над існуючим тунелем лівої колії. Призначення цього ствола аналогічне існуючому: поруч з ним буде збудовано демонтажну камеру, в якій буде демонтовано прохідницький щит в другому тунелі.

Дільниця 215-2 – майбутній вентиляційний вузол та місцева водовідливна установка, які будуть збудовані між станціями «Мостицька» та «Сирець». Цей технологічний вузол знаходиться в лісопарковій зоні і має складні умови будівництва через велику кількість грунтових вод. 

Дільниця 214-1 – частина станційного комплексу «Мостицької», де будується електрична підстанція метрополітену, а також ведеться монтаж та обслуговування тунеле-прохідницького комплексу під час проходки тунелів в напрямку «Сирця».

Дільниця 214 – станційний комплекс «Мостицької», що включаючає в себе платформенну частину, вестибюль, вентиляційний вузол №214 тощо.

Дільниця 213 – перегін між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди». Враховуючи, що ця ділянка будується у відкритий спосіб, – це найдовший будівельний майданчик проєкту. Він включає в себе ділянку двох’ярусних тунелів, перехідні тунелі, вентиляціний вузол №213, а також частину відгалуження до перспективних станцій «Виноградар» і «Маршала Гречка».

Дільниця 212 – станційний комплекс «Проспект Правди». Включає в себе платформенну ділянку, вестибюль, електричну підстанцію, вентиляційний вузол №212 та №211, обертові тупики, пункт технічного обслуговування для поїздів тощо. Цей майданчик має найбільш обмежений простір для будівництва, і багато майбутніх приміщень буде зведено у безпосередній близькості від існуючих споруд.

Будівництво метро на «Виноградар» активно розпочалося навесні 2019 р. Роботи одночасно ведуться на декількох дільницях. Залежно від стадії будівництва та виробничої необхідності, зокрема виконується:

  • збірка металоконструкцій;
  • підготовка бентонітового заводу для роботи бурової техніки та облаштування «стіни в ґрунті»;
  • викопування траншей та котлованів;
  • облаштування «стіни в ґрунті»;
  • підготовка монтажно-щитової камери;
  • спорудження вентиляційних вузлів;
  • водозниження та водовідведення;
  • монтаж техніки;
  • прохідницькі роботи;
  • вивезення відпрацьованого ґрунту.

Згідно з проектом, ПАТ «Київметробуд» з нуля побудує тунелі (зокрема перегінні), прокладе колії та контактні рейки, всі необхідні комунікації, збудує та повністю оздобить нові станції.

Хронологія подій

У жовтні 2017 р. Київський метрополітен та «Київметропроект» уклали договір на розробку техніко-економічного обґрунтування та проектування метро у напрямку Виноградаря.

У липні 2018 р. КМДА затвердила проект будівництва.

У листопаді 2018 р. тендер на подовження Сирецько-Печерської лінії виграло ПАТ «Київметробуд».

У лютому 2019 р. стартувала підготовка будівельних майданчиків.

У березні 2019 р. розпочалася активна фаза робіт.

У листопаді 2019 р. розпочато монтаж постійних конструкцій на вентиляційному вузлі №213 між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди”.

У грудні 2019 р. завершено розкриття котловану для монтажно-щитової камери.

У березні 2020 р. розпочато монтаж тунеле-прохідницького комплексу.

У квітні 2020 р. метробудівці вишли на останній майданчик №212.

У червні 2020 р. будівельники досягли проєктної відмітки котловану для двох’ярусних тунелів.

У грудні 2021 р. планується відкриття двох нових станцій метро.

БУДУЄМО ДЛЯ ЛЮДЕЙ

ЗРУЧНИЙ КИЇВ

Надання висококваліфікованих будівельних послуг світового рівня, забезпечуючи високу продуктивність, якість, своєчасну здачу об’єктів в експлуатацію, реалізуючи найамбітніші плани у галузі будівництва сучасних будівель і споруд. Своєю діяльністю допомагати людям жити комфортніше, робити більше, економити їхній час та кошти для повноцінного життя в сучасному суспільстві.

про проект

МАСШТАБ БУДІВНИЦТВА
В ЦИФРАХ

0
ДОВЖИНА ДІЛЬНИЦІ, км
0
МАКСИМАЛЬНА ГЛИБИНА, м
0
ЗАКРИТА ПРОХОДКА, км
0
ВІДКРИТИЙ СПОСІБ, км
залишайтесь на зв'язку

наші контакти

ПАТ “Київметробуд”

Телефонуйте: +38(044) 299-42-25

Пишіть: metrobud@metrobud.kiev.ua

Заходьте: 03065, Київ-65, вул.

Світлогорська, 2/25