СИРЕЦЬКО-ПечерсьКА ЛІНІЯ

БУДІВНИЦТВО
МЕТРО НА ВИНОГРАДАР

Враховуючи велику протяжність ділянки, що будується, та розмаїття будівельних робіт, пускова ділянка поділена на декілька майданчиків. Кожен виконує свою особливу роль: будівництво станцій, будівництво інженерної інфраструктури метрополітену, проходка тунелів щитом, прокладання тунелів відкритим способом тощо. Спрощений розподіл пускової ділянки на будівельні майданчики відображено на схемі.

Проходка правого тунелю між станціями "Мостицька" та "Сирець" за допомогою тунелепрохідницького комплексу "Галина".
Станом на 29.10.2020 змонтовано 184 кільця (221 метр) тунелю:
17.6%

Призначення майданчиків:

Ствол 215 – існуючий шахтний ствол, який залишився після будівництва станції «Сирець» в 2004 році. Безпосередньо біля ствола буде збудовано демонтажну камеру, до якої по правому тунелю прийде прохідницький щит. В цій камері щит буде демонтовано на окремі деталі та вилучено через шахтний ствол на поверхню. Після виконання цих робіт передбачається перекриття та подальша консервація ствола.

Ствол 215-1 – запроєктований шахтний ствол, який буде збудовано над існуючим тунелем лівої колії. Призначення цього ствола аналогічне існуючому: поруч з ним буде збудовано демонтажну камеру, в якій буде демонтовано прохідницький щит в другому тунелі.

Дільниця 215-2 – майбутній вентиляційний вузол та місцева водовідливна установка, які будуть збудовані між станціями «Мостицька» та «Сирець». Цей технологічний вузол знаходиться в лісопарковій зоні і має складні умови будівництва через велику кількість грунтових вод. 

Дільниця 214-1 – частина станційного комплексу «Мостицької», де будується електрична підстанція метрополітену, а також ведеться монтаж та обслуговування тунелепрохідницького комплексу під час проходки тунелів в напрямку «Сирця».

Дільниця 214 – станційний комплекс «Мостицької», що включаючає в себе платформенну частину, вестибюль, вентиляційний вузол №214 тощо.

Дільниця 213 – перегін між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди». Враховуючи, що ця ділянка будується у відкритий спосіб, – це найдовший будівельний майданчик проєкту. Він включає в себе ділянку двох’ярусних тунелів, перехідні тунелі, вентиляціний вузол №213, а також частину відгалуження до перспективних станцій «Виноградар» і «Маршала Гречка».

Дільниця 212 – станційний комплекс «Проспект Правди». Включає в себе платформенну ділянку, вестибюль, електричну підстанцію, вентиляційний вузол №212 та №211, обертові тупики, пункт технічного обслуговування для поїздів тощо. Цей майданчик має найбільш обмежений простір для будівництва, і багато майбутніх приміщень буде зведено у безпосередній близькості від існуючих споруд.

Будівництво метро на «Виноградар» активно розпочалося навесні 2019 р. Роботи одночасно ведуться на декількох дільницях. Залежно від стадії будівництва та виробничої необхідності, зокрема виконується:

  • збірка металоконструкцій;
  • підготовка бентонітового заводу для роботи бурової техніки та облаштування «стіни в ґрунті»;
  • викопування траншей та котлованів;
  • облаштування «стіни в ґрунті»;
  • підготовка монтажно-щитової камери;
  • спорудження вентиляційних вузлів;
  • водозниження та водовідведення;
  • монтаж техніки;
  • прохідницькі роботи;
  • вивезення відпрацьованого ґрунту.

Згідно з проектом, ПАТ «Київметробуд» з нуля побудує тунелі (зокрема перегінні), прокладе колії та контактні рейки, всі необхідні комунікації, збудує та повністю оздобить нові станції.

Хронологія подій

У жовтні 2017 р. Київський метрополітен та «Київметропроект» уклали договір на розробку техніко-економічного обґрунтування та проектування метро у напрямку Виноградаря.

У липні 2018 р. КМДА затвердила проект будівництва.

У листопаді 2018 р. тендер на подовження Сирецько-Печерської лінії виграло ПАТ «Київметробуд».

У лютому 2019 р. стартувала підготовка будівельних майданчиків.

У березні 2019 р. розпочалася активна фаза робіт.

У листопаді 2019 р. розпочато монтаж постійних конструкцій на вентиляційному вузлі №213 між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди”.

У грудні 2019 р. завершено розкриття котловану для монтажно-щитової камери.

У березні 2020 р. розпочато монтаж тунеле-прохідницького комплексу.

У квітні 2020 р. метробудівці вишли на останній майданчик №212.

У червні 2020 р. будівельники досягли проєктної відмітки котловану для двох’ярусних тунелів.

У грудні 2021 р. планується відкриття двох нових станцій метро.

БУДУЄМО ДЛЯ ЛЮДЕЙ

ЗРУЧНИЙ КИЇВ

Надання висококваліфікованих будівельних послуг світового рівня, забезпечуючи високу продуктивність, якість, своєчасну здачу об’єктів в експлуатацію, реалізуючи найамбітніші плани у галузі будівництва сучасних будівель і споруд. Своєю діяльністю допомагати людям жити комфортніше, робити більше, економити їхній час та кошти для повноцінного життя в сучасному суспільстві.

про проект

МАСШТАБ БУДІВНИЦТВА
В ЦИФРАХ

0
ДОВЖИНА ДІЛЬНИЦІ, км
0
МАКСИМАЛЬНА ГЛИБИНА, м
0
ЗАКРИТА ПРОХОДКА, км
0
ВІДКРИТИЙ СПОСІБ, км
залишайтесь на зв'язку

наші контакти

ПАТ “Київметробуд”

Телефонуйте: +38(044) 299-42-25

Пишіть: metrobud@metrobud.kiev.ua

Заходьте: 03065, Київ-65, вул.

Світлогорська, 2/25